SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG
Menjadi diri sendiri lagi baik dari menjadi org lain

ceciter di blog yg comel

Isnin, 17 Oktober 2011

raya 2011


coret-coret hari raye.....


salam.....emmm lame rasenye aku x menulis cam kaku plk tgn ni....hari ni nak coret2 mase raye bln lps...maklumler x sempat nak menulis so aku cuma wat rumusan je ler lgpn dah nak msk raye deepavali plak...ape pun kita mulakan dengan maakan2...hah x lengkap kalo musim raye tanpe open hause....16.9.11....tarikh dimane kami sekawan berkumpul dan beraye ke rumah kenkawan dari tgh hari sampai ler tgh malam......hah penuh ah dengan cerita2 lame...dan yg paling best perut aku kenyang sampai esk...erkhhhh..(.alamak sedawa plak).....so mcm2 gelagat aku n kenkawan aku...so jom intai2 jap....

umah as makan mee goreng

umah ikin makan mee hailam,keropok lekor,sata air rebena

umah aku makan mee goreng je.....

umah ina mkn mee goreng gak......

umah bunira makan mcm2 ade........dia wat open house

umah anoi makn nasi ayam.......

umah jai mkn kuih raye je.......


hah 2 ler antara umh kenkawan ku yg sempat ku kunjungi........penatnye.......alamak aku lupa sebenarnye nak tulis....ape ek...lupe ler....hah jom kita cciter plak pasal

MARHABAN

hah...sesuai dengan tajuknye kerana kita dalam mood raye lg....cite psal marhaban dari kecik mmg aku suka g sebb mase 2 ler nak kumpul duit raye byk2 dulu 10 sen pun dah kira syukur cuba skrg kalo xde 1 inggit jgn ckp ah,,,,itu pun katenye kedekot.....ingatkan dah keje ni x jmpa lg rupenye tmpat aku keje pn masih dikekalkan amalan ini bagus....bagus.....hah korang tgok ler intai2 ler ape yg aku sempat snap...tapi yg paling best taun ni marhaban di kuartes 4 ni semua serba baru...cat baru,tikat baru langsir baru n yg paling dasyat aku n lia sempat masak dadih n agar2...perkh penatnye mmg tak terucap siot...cam biase merewang memasak n sampailer waktu pembersihan...cam nak tertggk pinggang aku.....pas2 esoknye marhaban untuk bdk2 plak aduai...makin bertmbh penatnye.....jom saksikan yer gmbar sewaktu aktvt dijalankan...hahahha....















hah...ituler antara gelagat n makanan yg kita org mmpu sediakan untuk bdk nie...ape yg penting HAPPY..........emmmm ituler saje yg dapt aku tulis sbb mate dah x bleh nak control beb nak tido.....zzzzzz...lain kali kita smbg yer......


Tiada ulasan:

Catat Ulasan