SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG
Menjadi diri sendiri lagi baik dari menjadi org lain

ceciter di blog yg comel

Ahad, 7 November 2010

kenangan zaman sekolah

zaman sekolah dulu aku ni kira nakal gak..tapi aku tak ler sampai buat jht...ni semua member2 aku...angah,as,iera,dilla,lia,nora,jai,effa,anoi,anum,e-jam,ekin,shidah....bila ler kita dpt jmpa lgkan..miss u all my friends
nie lah kenkawan aku kat sekolah..emm susah senang bersama..tapi kenangan 2 dah makin terpedam...yeler semua dah ade komitmen sendiri...emmm apepun aku still ingat zaman kenangan aku ni....huhuhu

huhuhu..mase ni kita org pakai baju team kita org..hahahaha...klakar..cikgu maulana cakap kita org team baju sejuk..apelah cikgu maulana ni...mase snap gambar pengetua tgok ingat kita org ponteng sekolah....kita org mmg nakal tapi bab ponteng masih xde dlm kamus kita org lagi ler....iskh..iskh...seronok...2 blum masuk bab dalam kelas lg ni...


ni lah kelas aku...klakar bersepah giler..aku ddk sebelah anum..kawan baik aku..dia ni suka buat lawak yg paling x thn dgr je bunyi lonceng balik..emm abis semua brg org dia balun masuk beg dia...kadang2 tu buku yang aku tgah tulis pun dia sapu gak...hahaha..sawan ape kawan aku ni...
tapi lepas spm je masing2 wat haluan sendiri..lost contac ngan kawan2..aku pun x duduk felda aku terus keje kat..kota tinggi..dapat je keje kerajaan aku trus duduk jb smpai ler ni...
          cuma sekarg je kita orang berhubg balik..tu pun sebab facebook..tg fb  kalo xde mau je tak terlarat nak cari balik member yg ter campak kat mane2......rindunya....

LAGENDA BUDAK SETAN(LBS)
DALAM KENANGAN........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan