SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG
Menjadi diri sendiri lagi baik dari menjadi org lain

ceciter di blog yg comel

Rabu, 23 Mei 2012

persiapan di saat akhir

salam....wahhh penatnye 2@3 ari nie sibuk menyiapkan persiapan perkhawinan abg aku dah mcm wedding planer....semua aku yg uruskan...pnat mcm aku plak yg nak khawin....semua jentera2 dan askar trn bertungkus lumus siapkan semua termsk ler ank sedara aku yg 2 thn....emm ape ler yg si kecik 2 bleh buatkan....xpe aidil acik dah belikan awak baldi yg comel untuk awak isi gula2 bg kat org...tapiler agak2nye gula2 tu sampai kat org jemputan atau landing baik kat mulut dia....apepun kredit untuk si kecil sbb paling rajin tlg nenek susun brg...abis semua bunga telur dia ssn...wink...wink....
          malam smlm tido lmbt mengepek plastik jajan...aduh berpusing2 mate aku tgok jajan ngan gula2 byk...smpai nak kira salah2....abis je packing gift ingat nak tido terus tapi fikir bilik belum kemas dan dengan bangganye aku mgemas bilik sampai kol 3 pagi tapi hampeh tetap bersepah aku pn x tau ape yg aku kemas...semua jadi blurrrr......emmm cuba intai sikit ape yg aku pack.....
air kotak

gula-gula



coklat apollo

emmmm...penat pack aku lepak jap....sambil makan...pastu barulah kemas bilik so mak ngan abg aku yg sambung alih tugas....sambil 2 aku chek list barang2 yg dah beli.....
Paper for kids besday@aqiqah@majlis kawen
contoh paper bag je ...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan