SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG
Menjadi diri sendiri lagi baik dari menjadi org lain

ceciter di blog yg comel

Selasa, 23 Ogos 2011

persiapan raya....

salam......
bila sebut pasal raya semua org ingat hari raya jgn pula kita lupa...ada seribu satu kata berkait dgn raya...hai hari raya...emmm...mane2 skrg sibuk smua tgah bershopping sakan untuk persiapan raya...lagu raya jgn ckap dah melambak kat radio tinggal nak nyanyi je....aku?emmm tahn ni aku mcm slow sikit..maklumler kene bajet.....
    ckap psal baju nasib baik lagi sebulan nak pose aku dah sattlekan kalau x mau je sangap aku....dgr mmg best KAKITANGAN KERAJAAN DAPAT BONUS RM 500...
tapi rm 500 mcm air......emmm..baju dah sattle...huhuhu thn ni warna ungu manggis tema..jenuh gak mncari2nye.....akhirnye...wah dapat gak sedondon rege jgn ckap...$$$$$$$$ terbang gak duit aku....hai baju2...tahun nu cuma ade 3 psg je..purple,hitam,n putih...yg lagi 3 bj keje aku.....

IMG_6335
BAJU PURPLE.....
                  itu baru cite psal baju...blum kasut n beg tangan lg...aduai....mane nak beli ni....yg pasti kuih raye aku borong dah hampir rm250....mcm2 jenis ade tapi yg penting kuih tat aku ttp ade....huhuhu sedap 2....
KUIH TAT NENAS


KUIH ALMOND

ALMOND CRUNCH

MACAM KUIH ADA

hai bile sebut pasal raye mcm nak beli.....kasut....nak beli katne??? handbag??? :-( mcm ne ni....nak beli katne ni....warna ape?brand ape?katne?brape rege?...peningnye....ape pun aku kan cuba beli di kl nnti...akan ku usahakan mcrinye di sogo......



KAD RAYA

skrg ni amalan mghantar kad raya dah x sepopuler dulu...emmmm....sian kan kalo dulu kita slalu tggu di depan pintu menunggu abang posmen dtg hantar kad raye..pastu beli setem byk2 untuk mghantr kad raye kat kenkawan....perkh...mmg seronok mase 2 kalo dpt kad raya pas2 gantung kat ranting@kat dinding...mmg seronok mcm2 bentuk ade....kalo dr org tersyang simpan dalam kotak..lucusss...
tapi kini amalan 2 dah xde kalo diamalkan ti org kate kuno...emmmm skrg tggu sms je dari kenkawan itupn kalo ade kredit kalo xde sangap.......ape pun saya suka kad raya.....

KAD RAYE
KAD RAYA UPIN IPIN

emmmm...di saat akhir ramadan ni org sibuk mmbuat pelbagai persipan hari raye sehingga lupa yg wajib dilakukan...ape pun jgn lupa membayar zakat ye .....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan